Przejdź do głównej zawartości

Przepis kulinarny na naleśniki z warzywami po meksykańsku

Na mojej stronie (blogu) publikowałem już wiele wpisów  kulinarnych, w których przedstawiłem przeróżne przepisy kulinarne na różne dania na bazie mrożonej mieszanki warzyw na patelni. Nie tylko są wspaniałe jako dodatek do dania zasadniczego, ale również można na bazie nich przyrządzić różne wspaniałe dania. W handlu są dostępne różne rodzaje mieszanek warzyw na patelnię, a jedną z nich jest mieszanka warzyw po meksykańsku. Taką mieszankę warzyw po meksykańsku można wykorzystać do przyrządzenia szybkiego i prostego obiadu, czyli naleśników z warzywami po meksykańsku. Takie naleśniki można przyrządzić na wiele sposobów. Chciałbym pokazać, jak można w szybki i łatwy sposób przyrządzić pyszny i pożywny obiad, który nie pochłania wiele godzin przy jego przygotowaniu. Farsz do naleśników można przygotować w dość łatwy sposób, podsmażając jedynie warzywa na patelnię, ale również można do takiego farszu dodać mięso mielone, bądź też pierś z kurczaka. 

Komentarze

  1. Fajny sposób na wykorzystanie gotowej mieszanki warzyw. Ja prawie zawsze mam w zamrażarce paczkę mrożonych warzyw,aby w razie czego zrobić szybki obiad.
    Gorące pozdrowienia 🙂

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pomysłowy przepis :) Chętnie wykorzystam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł. Już teraz wiem, co zrobię z warzywami z zamrażalnika :) Bardzo dobra podpowiedź :) Pozdrawiam Cię cieplutko...

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądają przepysznie. I to bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  5. To brzmi wspaniale! Przepisy kulinarne są zawsze chętnie przeze mnie czytane, a wykorzystanie mrożonych mieszanki warzyw na patelnię jako bazy dla różnych dań jest świetnym pomysłem. Dziś w sklepie bacznie się przyglądałam mieszance meksykańskiej, akurat była na przecenie w Kauflandzie. :P Ostatecznie wybrałam chińską i jutro będzie podana z ryżem. :D

    Przygotowanie naleśników z warzywami po meksykańsku brzmi apetycznie i wydaje się być szybkie oraz proste. Wybór między dodaniem mięsa mielonego czy kurczaka daje różnorodność i elastyczność w dopasowaniu przepisu do indywidualnych preferencji, super!

    OdpowiedzUsuń
  6. This is a book that I am not familiar with. What a fascinating post chock with of unusual facts and information!
    https://www.melodyjacob.com/2023/09/how-to-style-uoozee-loose-wide-leg-pant-and-off-the-shoulder-blouse.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam serdecznie
    Z mieszanki warzyw najbardziej lubię te włoskie, ale meksykańskie również są dobre :) W sumie, nigdy nie jadłam ich w zestawieniu z naleśnikiem. To ciekawy pomysł, na szybki i prosty obiad czy przekąskę. Syte i smaczne :) Dziękuję za inspirację, na pewno spróbuję naleśników w takim połączeniu!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Patryku Twój blog jest prawdziwym skarbem dla miłośników kulinariów! 🍳🌮 Zawsze podziwiam Twoje pomysły na dania z mrożonych mieszank warzyw na patelnię, a te naleśniki z warzywami po meksykańsku brzmią pysznie i zdrowo. Cieszę się, że dzielisz się przepisami, które są zarówno smaczne, jak i łatwe do przygotowania. Wydaje się, że Twoje podejście do gotowania sprawia, że każdy może stworzyć pyszne danie bez potrzeby wielogodzinnego przygotowania. Kontynuuj inspirujące nas swoimi kulinarymi eksperymentami :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Cię serdecznie 🙋‍♂️

      Chciałem podziękować Ci z całego serca za wspaniałe komentarze, a w szczególności za ten wspaniały komentarz odnoszący się do mojego bloga, jak i do niniejszego przepisu kulinarnego. Jest mi niezmiernie miło, że mój blog jest wartościowy i bardzo ciekawy. Nie tylko sprawiłaś mi dużo radości, ale również satysfakcji z tego, za co jestem Tobie niezmiernie wdzięczny. To bardzo mnie motywuje do publikowania kolejnych wpisów, w których będę mógł podzielić się moją wiedzą i zainteresowaniami z obszarze związanym z gastronomią, kulinariami, żywności, żywienia i psychologią z Tobą, jak i innymi czytelnikami mojego bloga.

      Pozdrawiam Cię również serdecznie i od serducha 🤗🖐😘🧡
      Patryk

      Usuń
  9. Mmm pyszności :D Chociaz przyznaje się, naleśniki u mnie to tylko na słodko :D
    Miłego dnia! :) Pozdrawiam!
    Wildfiret

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam wszelkie naleśniki :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam Was cieplutko 🖐😘

    Chciałem podziękować Wam za Wasze wspaniałe i miłe komentarze. Super, że moja propozycja przyrządzenia naleśników z warzywami po meksykańsku wielu osobom się spodobała.

    Pozdrawiam Was cieplutko i od serducha 🙋‍♂️🤗💖
    Patryk

    OdpowiedzUsuń
  12. I've never had Mexican pancakes. They sound delicious.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Polecane inne wpisy do przeczytania:

Sposoby układania sztućców na talerzu podczas i po konsumpcji

Jak radzić sobie w sytuacji, kiedy mamy kontakt z osobami toksycznymi, czyli 10 przykładowych metod radzenia sobie z osobami toksycznymi. Psychologia.

Stres w miejscu pracy m.in. w gastronomii, ich przyczyna oraz jak pracownik powinien radzić sobie z nim? Stres w pracy z punktu widzenia psychologii pracy oraz psychologii w zarządzaniu. Psychologia.