Przejdź do głównej zawartości

Przepis kulinarny na kotleciki ziemniaczano-twargowe

Wiele serwowanych potraw można przyrządzić w dość kreatywny i wspaniały sposób, aby urozmaicić menu obiadowe. Z twarogu i ugotowanych ziemniaków można przyrządzić wspaniałe, pożywne i szybkie do przygotowania danie, czyli kotleciki ziemniaczano-twarogowe. To kolejna propozycja sposobu przyrządzenia kotlecików w wersji wegetariańskiej, którą Państwu przedstawiam na mojej stronie (blogu). Nie tylko takie kotleciki można serwować na obiad w domu, ale również w różnych zakładach żywienia zbiorowego, co zachęcam gorąco do serwowania takich wspaniałych i przepysznych kotlecików. Można takie kotleciki przyrządzić w rozmaity sposób, dlatego też ja przedstawię Państwu przepis kulinarny, w którym zaprezentuję przykładowy sposób przyrządzenia kotlecików ziemniaczano-twarogowych. To też wspaniały sposób na wykorzystanie ziemniaków, które pozostały z poprzedniego dnia z obiadu oraz twarogu.

Komentarze

  1. Bardzo fajny pomysł na szybki i pożywny obiad :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszą być pyszne, a z pewnością doskonałe dla wegetarian. Wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny przepis na bezmięsne kotleciki :) połączenie ziemniaków i twarogu to smaczny duet :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mnie ciekawią - spróbuję zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę przyznać że jeszcze takich kotlecików nie robiłam. Zapamiętam pomysł🙂 warto mieć sprawdzoną bazę przepisów na wykorzystanie nadmiaru ugotowanych ziemniaków 🙂

    OdpowiedzUsuń
  6. Takich kotlecików jeszcze nie robiłam. Muszę wypróbować przepis.

    OdpowiedzUsuń
  7. Póki co robilam tylko takie kotleciki ziemniaczane z żółtym serem, mega mi smakowały, zrobiłam je ze schabowymi. Chętnie spróbuję wersji z twarożkiem. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Brzmi smakowicie :) chętnie wykorzystam przepis, bo lubie takie cudenka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam Was serdecznie 🙋‍♂️

    Dziękuję Wam za poświęcenie swojego czasu na odwiedzenie mojego bloga oraz za przeczytanie nowego wpisu, a także za miłe słowa nt. niniejszego przepisu na kotleciki ziemniaczano-twarogowe. Widzę, że jest duże zainteresowanie tym daniem, co jestem z tego powodu niezmiernie zadowolony. Gorąco namawiam Was do ich wypróbowania. Miło mi będzie, jak podzieliście się ze mną efektami Waszych przyrządzonych kotlecików 😊

    Pozdrawiam Was cieplutko i ślę Wam wszystkim uściski 🥰😘🧡
    Patryk

    OdpowiedzUsuń
  10. Moja mama też wykorzystywała ziemniaki z poprzedniego dnia w rożny sposób. Te kotleciki brzmią smacznie i co ważne w dzisiejszych czasach, są na każda kieszeń :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Polecane inne wpisy do przeczytania:

Sposoby układania sztućców na talerzu podczas i po konsumpcji

Jak radzić sobie w sytuacji, kiedy mamy kontakt z osobami toksycznymi, czyli 10 przykładowych metod radzenia sobie z osobami toksycznymi. Psychologia.

Stres w miejscu pracy m.in. w gastronomii, ich przyczyna oraz jak pracownik powinien radzić sobie z nim? Stres w pracy z punktu widzenia psychologii pracy oraz psychologii w zarządzaniu. Psychologia.