Przejdź do głównej zawartości

Przepis kulinarny na surówkę z kapusty kiszonej, natki pietruszki i marchewki

Kapustę kiszoną w kulinariach można wykorzystać nie tylko do przyrządzenia wielu potraw, ale również do przyrządzenia surówki, która nie tylko jest smaczna i niskokaloryczna, ale również odżywcza z uwagi na fakt, iż kapusta kiszona nie tylko jest źródłem wielu składników pokarmowych, w szczególności witamin (witaminy C i witamin z grupy B) i składników mineralnych (makro- i mikroelementów) tj. np. żelazo, potas, wapń, fosfor, sód. Także kapusta kiszona jest źródłem bakterii probiotycznych, które odpowiadają za prawidłową florę bakteryjnych jelit. One mają znaczący wpływ na prawidłowe funkcjonowanie układu pokarmowego, dlatego też warto włączyć ten produkt spożywczy do naszej diety. Komponując dania mięsne, do takich dań powinno się włączyć dodatek w postaci sałatki lub surówki warzywnej. Jedną z takich surówek, która świetnie pasuje do wielu dań mięsnych, jest surówka z kapusty kiszonej. Taka surówka często jest serwowana konsumentom w wielu zakładach żywienia zbiorowego. Można ją w różny sposób przyrządzić, dlatego też w niniejszym wpisie kulinarnym przedstawię Państwu przykładowy sposób przyrządzenia surówki z kapusty kiszonej.

Komentarze

  1. Nasza ulubiona surówka do obiadu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prosty przepis na pyszną surówkę, a ile w niej wartości odżywczych... Pychota!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie surówki - nie dość, że pyszne to jeszcze zdrowe .

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam sorowke z kapusty kiszonej :) zawsze była w moim rodziny domu i teraz też często ja robie :) To świetnie, że podkreślasz różnorodne możliwości wykorzystania kapusty kiszonej w kuchni. Surówka z kapusty kiszonej nie tylko dodaje smaku, ale także dostarcza cennych składników odżywczych :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja ulubiona surówka :) Muszę ją dziś zrobić, bo narobiłeś mi smaku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam serdecznie
    Teraz jest sezon na kapustę, sama ciągle robię z niej jakieś suróweczki :) Pyszności! Nie dość że apatyczna to jeszcze zdrowa, obecnie bardzo mi smakuje :) Najbardziej lubię ją z mięskiem, ale i samą potrafię zjeść :D
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. Taka surówka to samo zdrowie, do tego jest bardzo uniwersalna, można ją podać i do mięsa i do ryby :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Najlepsza surówka ever! Ja czasem dodaję małe jabłko i wtedy moja córka potrafi sama zjeść większość porcji 😁

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja nie próbowałam z natką pietruszki... A trzeba, tym bardziej, że natka mi rośnie cały rok na wyniesionej grządce!

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam Was serdecznie 🙋‍♂️

    Chciałbym Wam wszystkim podziękować za Wasze wspaniałe komentarze odnoszące się do niniejszego postu. Wspaniale, że wiele osób lubi tę surówkę. Gorąco namawiam Was do częstego jej serwowania na obiad 😊

    Pozdrawiam Was cieplutko i od serca 🥰😘🧡
    Patryk

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Polecane inne wpisy do przeczytania:

Sposoby układania sztućców na talerzu podczas i po konsumpcji

Jak radzić sobie w sytuacji, kiedy mamy kontakt z osobami toksycznymi, czyli 10 przykładowych metod radzenia sobie z osobami toksycznymi. Psychologia.

Stres w miejscu pracy m.in. w gastronomii, ich przyczyna oraz jak pracownik powinien radzić sobie z nim? Stres w pracy z punktu widzenia psychologii pracy oraz psychologii w zarządzaniu. Psychologia.