Przejdź do głównej zawartości

Przepis kulinarny na omlet ze szpinakiem

Na mojej stronie (blogu) znajduje się wiele wpisów, w których przedstawiłem różne przepisy kulinarne na przyrządzenie omleta. Jest wiele odmian omletów, a także wiele kuchni narodowych słynie z różnych wariantów omleta np. kuchnia francuska (omelette du fromage), kuchnia niemiecka (np. Bauernfrühstück (tł. chłopskie śniadanie), czyli omlet z ziemniakami), kuchnia japońska (np. omuraisu, czyli japońska wersja omletu ze smażonym ryżem), kuchnia austriacka (m.in. Kaiserschmarrn/Kaiserschmarren, czyli omlet cesarski), kuchnia włoska (frittata), kuchnia hiszpańska (tortilla de patatas, czyli hiszpańska wersja omleta z ziemniakami). Omlety są nie tylko przepyszne i pożywne, ale również fantastyczne na śniadanie. Wiele lokali gastronomicznych w swojej ofercie oferuje różne wersje omletów w wersji wytrawnej lub na słodko. Chciałbym Państwu zaprezentować kolejny przepis kulinarny na omlet, tym razem z farszem szpinakowym. Można taki omlet przyrządzić na wiele sposobów. Można dodać opcjonalnie do farszu szpinakowego do omleta ser np. feta, ale także można serwować taki omlet ze startym żółtym serem. To takie dodatkowe propozycje serwowania tego omleta, które polecam. To nie tylko fantastyczny omlet, którego możemy serwować w domu na śniadanie, ale również może być ofertą gastronomiczną, jeśli chodzi o propozycje śniadaniowe, jakie możemy oferować konsumentom w różnych lokalach gastronomicznych.

Komentarze

  1. Ja jeszcze dodaję ser feta do szpinaku! Mniam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię omlety i dawno już ich nie robiłam. O takiej wersji również jeszcze nie słyszałam. Dziękuję za podzielenie się na pewno smacznym przepisem. Nie zawaham się go wypróbować! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ to smakowicie brzmi! Bardzo rzadko robię omlety,pora chyba to zmienić, ponieważ to danie daje ogromne możliwości. Może być na słodko czy wytrawnie, " prosto" lub ekskluzywnie z np.wędzonym łososiem..
    Serdecznie pozdrawiam 🙂

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nigdy sama nie robiłam omleta. Muszę spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę sobie przejrzeć Twojego bloga i wypróbować wszystkie omlety *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za przepis! Chętnie wykorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj Patryku :) Swietnie opisujesz różnorodność omletów z różnych kuchni narodowych! Twój blog jest źródłem inspiracji dla wielbicieli kulinariów. Omlet z farszem szpinakowym brzmi naprawdę smakowicie, a dodatkowe opcje z serem dodają urozmaicenia. Dzięki takim przepisom i propozycjom serwowania, z pewnością dostarczasz cennych inspiracji zarówno dla amatorów kuchni domowej, jak i dla lokalnych restauracji. Świetna robota! My tez czesto jadamy omlety, a najlepszy jest właśnie warzywny ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię czytać Twoje posty, zawsze zawierają ciekawe informacje kulinarne :) omlet bardzo smakowity, ja czasami dodaję ser, np. feta :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Może trochę wstyd, ale tylko raz w życiu robiłam omleta. :D Muszę się koniecznie zapoznać z Twoimi poprzednimi przepisami. :D Ten ze szpinakiem na pewno przetestuję! Ostatnio najczęściej używam szpinaku do makaronu, ale szukałam jakieś odmiany. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja kocham omlety i bardzo często robię je z różnymi dodatkami. Ale właśnie taki, ze szpinakiem jest wytworny. To połączenie, to dla mnie kwintesencja smaku...

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam Was serdecznie 🙋‍♂️

    Dziękuję serdecznie za Wasze wspaniałe komentarze. Jestem bardzo zadowolony z tego, że przepis na omlet ze szpinakiem Was bardzo zainteresował.

    Pozdrawiam Was wszystkich cieplutko i serdecznie 🤗😘💖
    Patryk

    OdpowiedzUsuń
  12. Omletu dawno nie jadłam, chociaż bardzo lubię. Przeważnie jadam z groszkiem zielonym lub z pieczarkami, a teraz muszę spróbować też ze szpinakiem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. I love omelets, and I definitely love spinach, so this looks tasty to me.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Polecane inne wpisy do przeczytania:

Sposoby układania sztućców na talerzu podczas i po konsumpcji

Jak radzić sobie w sytuacji, kiedy mamy kontakt z osobami toksycznymi, czyli 10 przykładowych metod radzenia sobie z osobami toksycznymi. Psychologia.

Stres w miejscu pracy m.in. w gastronomii, ich przyczyna oraz jak pracownik powinien radzić sobie z nim? Stres w pracy z punktu widzenia psychologii pracy oraz psychologii w zarządzaniu. Psychologia.