Przejdź do głównej zawartości

Przepis kulinarny na makaron z tuńczykiem i kukurydzą

Z kilku składników można przyrządzić wiele smacznych i znakomitych dań, które nie wymagają również dużego czasu na jego przygotowanie. Chciałbym Państwu przedstawić kolejny przepis kulinarny na danie makaronowe z tuńczykiem i kukurydzą. Nie tylko jest proste do przyrządzenia, ale również jest przepyszne. Danie te również jest fantastyczną propozycją do serwowania nie tylko w domu na obiad, ale również konsumentom w zakładach żywienia zbiorowego. Do przygotowania tego dania makaronowego można użyć dowolnego makaronu. Jeśli lubicie również groszek, to również można dodać ten składnik do niniejszego dania. Danie te jest bardzo pożywne i bardzo smaczne, więc polecam wypróbować Wam te danie.

Komentarze

  1. Bardzo smaczne połączenie :) taki makaron to świetny pomysł na szybki i atrakcyjny obiad :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapisuję sobie przepis :) Szybki, prosty i smakowity :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie dania! Nigdy jeszcze takiej kombinacji nie próbowałam, ale jestem jak najbardziej za :)
    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jakoś nie jestem przekonana do makaronu z tuńczykiem na ciepło, ale może kiedyś nadajedzie czas,że spróbuję;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nudeln und Thunfisch sind eine tolle Kombination. Werde ich bestimmt ausprobieren. Vielen Dank für das Rezept.
    Liebe Grüße
    Christine

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio zaczęłam częściej sięgać po tuńczyka, jakbyś czytał mi w myślach, bo akurat zastanawiałam się kilka dni temu, czy tuńczyk z makaronem zdałby egzamin. Twój przepis brzmi bardzo smacznie, chętnie wypróbuję. Ja ostatecznie wykonałam domową pizzę z tuńczykiem. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Za ten przepis też dziekuje :) tuńczyka lubię ale żadko go robie bo mało przepisów z nim mam :) muszę znowu doposac tuńczyka do mojej listy zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam makarony w najróżniejszych wersjach oraz wariantach jak na typową miłośniczkę kuchni włoskiej przystało. Ciekawe połączenie tuńczyka oraz kukurydzy. Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Polecane inne wpisy do przeczytania:

Sposoby układania sztućców na talerzu podczas i po konsumpcji

Jak radzić sobie w sytuacji, kiedy mamy kontakt z osobami toksycznymi, czyli 10 przykładowych metod radzenia sobie z osobami toksycznymi. Psychologia.

Stres w miejscu pracy m.in. w gastronomii, ich przyczyna oraz jak pracownik powinien radzić sobie z nim? Stres w pracy z punktu widzenia psychologii pracy oraz psychologii w zarządzaniu. Psychologia.