Przejdź do głównej zawartości

Przepis kulinarny na kotleciki ziemniaczano-szpinakowe

Na mojej stronie (blogu) możecie znaleźć wiele przepisów kulinarny na przyrządzenie kotlecików ziemniaczanych. Chciałbym zainspirować Was do wykorzystania szpinaku, który świetnie pasuje do przyrządzenia kotlecików ziemniaczanych. Jest to również świetna propozycja dania do serwowania nie tylko konsumentom w restauracjach, ale również w różnych zakładach żywienia zbiorowego typu zamkniętego. Jeśli również nie macie Państwo pomysłu na przyrządzenie pysznego obiadu, to również polecam te danie do zaserwowania na obiad. Można w różny sposób przyrządzić kotleciki na bazie ziemniaków i szpinaków. Można na przykład dodać do masy na kotleciki starty żółty ser. Można oczywiście, zamiast ziemniaków, użyć np. ugotowanej kaszy gryczanej. Pokażę Wam, jak można w kreatywny sposób przyrządzić pyszne danie, które można również zaoferować konsumentom podczas organizacji usług żywieniowych w zakładach gastronomicznych. 

Komentarze

  1. Świetna alternatywa dla mięsnych kotletów :) idealne danie na lato :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super przepis. Na pewno z niego skorzystam przygotowując posiłek dla córki, która nie je potraw mięsnych. Zawsze mam problem z wymyślaniem takich potraw, jak przyjeżdża do nas w gości :) Pozdrawiam Cię gorąco...

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem wegetarianką zatem takie kotleciki są wręcz idealnie stworzone dla mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. pyszna propozycja, a gdy dodamy ser żółty to i dzieciom uda się zapodać ten szpinak 😁

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna propozycja. Często robię w domu placki ziemniaczane, a to może być smaczna odmiana :) W szkole robiliśmy również placki szpinakowe, ale jakoś nie wyszły :)
    Poza tym może nie jestem wegetarianką, ale bardzo często jemy dania wegetariańskie, po prostu nam smakują. Np. spaghetti bez mięsa, ale z dużą ilością różnych warzyw i przypraw. Nie mam takiej ogromnej potrzeby, aby wszędzie koniecznie było mięso.
    Dziękuję za podzielenie się ciekawym i na pewno smacznym przepisem!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam szpinak, ale w takiej postaci jeszcze nie testowałam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolejny ciekawy przepis, który chętnie wykorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam serdecznie ♡
    Świetna propozycja. Często robię kotleciki w różnych odsłonach na domowe obiady. Zazwyczaj królują mięsne propozycje, ale od czasu do czasu i taki bezmięsny obiad się zje :) Świetny przepis!
    Mam pytanko, czy będzie coś z cukinią? Tak poluję na przepisy cukiniowe bo u mnie w tym roku będzie sporo cukinii i chyba powoli kończą mi się pomysły co z nią robić :D
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Cię również serdecznie 🙋‍♂️

      Dziękuję serdecznie za bardzo miłe słowa nt. niniejszego przepisu na kotleciki ziemniaczane ze szpinakiem. Jeśli chodzi o dania z cukinii, na moim blogu aktualnie posiadam w jednym wpisie dwa przepis kulinarne - przepis na kotleciki z cukinii oraz kotlety z cukinii panierowane w jajku i bułce tartej [📰 https://zywieniezbiorowe-gastronomia.blogspot.com/2022/04/przepis-kulinarny-na-kotleciki-z.html].
      Z pewnością jeszcze jakieś dania na bazie cukinii się pojawią na mojej stronie (blogu). Mam nadzieję, że ww. przepisy kulinarne, o których wcześniej wspomniałem, również Cię zainteresują 👍😉

      Pozdrawiam Cię cieplutko i z całego serca 🤗🥰❤
      Patryk

      Usuń
  9. Witaj ;) Twoj przepis na kotleciki ziemniaczane z wykorzystaniem szpinaku brzmią niezwykle apetycznie. Uwielbiam eksperymentować w kuchni, więc pomysł dodania szpinaku do tradycyjnych kotlecików ziemniaczanych brzmi fantastycznie.

    Jestem pod wrażeniem, jak różnorodne są możliwości przygotowania takich kotlecików. Dodanie startego żółtego sera do masy brzmi jak prawdziwa uczta dla podniebienia :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Polecane inne wpisy do przeczytania:

Sposoby układania sztućców na talerzu podczas i po konsumpcji

Jak radzić sobie w sytuacji, kiedy mamy kontakt z osobami toksycznymi, czyli 10 przykładowych metod radzenia sobie z osobami toksycznymi. Psychologia.

Stres w miejscu pracy m.in. w gastronomii, ich przyczyna oraz jak pracownik powinien radzić sobie z nim? Stres w pracy z punktu widzenia psychologii pracy oraz psychologii w zarządzaniu. Psychologia.