Przejdź do głównej zawartości

Przepis kulinarny na mrożoną kawę bananową

W kolejnym wpisie kulinarnym chciałbym przedstawić kolejny dość prosty przepis na wykonanie pysznej i szybkiej do przygotowania mrożonej kawy, tym razem z dodatkiem banana. To świetny napój, który możemy nie tylko serwować sobie w domu w upalne, ciepłe dni, ale również można takową kawę oferować konsumentom w różnych lokalach gastronomicznych. Można przygotować taką kawę w dowolny sposób. Można ją serwować z dodatkiem gałki lodów lub kostek lodu. Do przygotowania kawy będziemy potrzebować napar kawowy, który możemy przygotować w różny sposób. Ważne, aby był schłodzony. Sposób przygotowania takiej kawy znajdziecie w poniższej grafice.

Komentarze

  1. Już idę wkładać banany do zamrażalki! Brzmi pysznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hejka Patryk, brzmi super, naprawdę. Bardzo dobry pomysł na deser. Na pewno spróbuję. Proste i wyśmienite. Na takie upały będzie jak znalazł.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziś spróbowałam przepisu, przepyszna! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci niezmiernie za to, że wypróbowałaś ten przepis na bananową kawę mrożoną i dałaś mi jednocześnie znać o tym. Cieszę się niezmiernie z tego, że smakowała Ci, jak i za to, że mogłem Cię zainspirować do jej przygotowania. Pozdrawiam Cię cieplutko i od serducha. Ściskam Cię mocno 🤗🥰😘

      Usuń
  4. Uwielbiam! Często robię w upały. Doskonale chłodzi a mniej w biodra idzie 😉😁

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam kawę i uwielbiam banany! Szkoda, że sezon upałów za nami, ale z pewnością wypróbuję *_*
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kawę uwielbiam, ale wszelakie mrożone, to nie moja "bajka".
    Pozdrawiam p/urlopowo:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam Was cieplutko ✋😊
    Miło mi jest Was ponownie widzieć. Wasze komentarze motywują mnie bardzo do dalszego działania. Jeszcze nie jeden przepis kulinarny na kawę się pojawi na moim blogu.
    Zapraszam Was na kolejny wpis, tym razem z dziedziny psychologii, który pojawi się na moim blogu.
    Pozdrawiam serdecznie i od serducha 🤗🥰😘

    OdpowiedzUsuń
  8. Taka kawa musi być pyszna :) a że ja kawę uwielbiam to z chęcią i taka bym wypila :) pozdrawiam serdecznie :)
    Ps...Nie wiem i co chodzi z komentarzami u Ciebie Patryku... raz są z moją ikonka a raz muszę się inaczej logować i widnieje bez ikonki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Cię serdecznie ✋😊
      Dziękuję Ci za Twój komentarz i za Twoje odwiedziny. Cieszę się, że spodobała Ci się taka. Bardzo polecem ją wypróbować.
      W sprawie publikowania komentarzy to ciężko mi powiedzieć, jaka jest tego przyczyna. Trudno mi określić przyczynę tego problemu. Myślę, że to jest jakiś błąd techniczny na tej platformie blogger.
      Pozdrawiam Cię serdecznie i z pozytywną energią 🥰😘💖

      Usuń

Prześlij komentarz

Polecane inne wpisy do przeczytania:

Sposoby układania sztućców na talerzu podczas i po konsumpcji

Jak radzić sobie w sytuacji, kiedy mamy kontakt z osobami toksycznymi, czyli 10 przykładowych metod radzenia sobie z osobami toksycznymi. Psychologia.

Action For Happiness, czyli w jaki sposób zadbać o swój dobrostan psychiczny i poczucie szczęścia. Psychologia.