Przejdź do głównej zawartości

Przepis kulinarny na zupę ryżową

Zupa ryżowa jest dość prostą i szybką do wykonania potrawą, która nie wymaga dużego nakładu finansowego na jej przygotowanie, dlatego też często pojawia się ta zupa w ofercie wielu lokali gastronomicznych, a także często jest serwowana w różnych zakładach żywienia zbiorowego typu zamkniętego. Zupa ta nie tylko jest smaczna, ale również dostarcza nam różnych składników pokarmowych oraz energii. W przypadku wartości energetycznej zupy ryżowej 1 talerz zupy ryżowej zawiera ok. 216 kcal. Jest to jedno z wielu fantastycznych zup na bazie ryżu, które warto serwować na obiad. Można opcjonalnie zabielić zupę ryżową za pomocą jogurtu naturalnego lub śmietany, jeśli ktoś lubi zabieloną wersję zupy ryżowej. 

Komentarze

  1. Fajny przepis, szczególnie dla osób na diecie :) łatwa do zrobienia z prostych składników, które zazwyczaj ma się pod ręką :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niskokaloryczna zupka :) U mnie akurat ryżowa nie jest zabielana :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wieki nie jadłam zupy ryżowej! Chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię taką ryżankę :D
    Miłego dnia! :) Pozdrawiam
    Zostawiam link do siebie ;) Wildfiret

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie jadłam zupy ryżowej. Chętnie spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię zupy, dlatego chętnie ją wypróbuję i zapiszę sobie przepisik :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurcze jak przeczytam jeszcze jeden przepis o zupie to pójdę gotować :) prora trochę nie taka ale ja uwielbiam zupy :) moja mam zawsze gotowała zupełnie ryżowa i ja bardzoooo ja lubię :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Polecane inne wpisy do przeczytania:

Sposoby układania sztućców na talerzu podczas i po konsumpcji

Jak radzić sobie w sytuacji, kiedy mamy kontakt z osobami toksycznymi, czyli 10 przykładowych metod radzenia sobie z osobami toksycznymi. Psychologia.

Stres w miejscu pracy m.in. w gastronomii, ich przyczyna oraz jak pracownik powinien radzić sobie z nim? Stres w pracy z punktu widzenia psychologii pracy oraz psychologii w zarządzaniu. Psychologia.