Przejdź do głównej zawartości

Przepis kulinarny na zupę ogórkową

Chciałbym Wam przedstawić kolejny przepis kulinarny na dość popularną zupę w kuchni polskiej, czyli zupę ogórkową. Można taką zupę przyrządzić na wiele różnych sposobów. Można zupę ogórkową przyrządzić bez zabielania lub zabielaną za pomocą śmietany, śmietany kremówki 30% lub jogurtu naturalnego, który również jest wspaniałym dodatkiem do zup warzywnych. Bardzo często jest przyrządzania i serwowana konsumentom w wielu restauracjach, czy też zakładach żywienia zbiorowego typu zamkniętego. Zupa ta jest nie tylko pożywna, ale również jest źródłem wielu składników pokarmowych. Wartość energetyczna zupy ogórkowej różni się w zależności od sposobów przyrządzania tej zupy. 1 talerz zupy ogórkowej niezabielanej zawiera ok. 175 kcal.

Komentarze

  1. Przyznam się szczerze, że jeszcze nigdy nie robiłam zupy ogórkowej :) Choć bardzo ją lubiłam w dzieciństwie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam zupę ogórkową! Mogłabym jeść codziennie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię zupę ogórkowa i bardzo się cieszę że mam swoje ogórki, które robię każdego roku. To ważne żeby nieć dobry produkt, a te sklepowe nie zawsze są dobre. Tu mi tylko brakuje rzeberek bo na nich najbardziej lubię taka zupkę. Fajny przepis :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój mąż gotuje doskonałą ogórkową :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To jedna z naszych ulubionych zup :) zawsze wszystkim smakuje :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Polecane inne wpisy do przeczytania:

Sposoby układania sztućców na talerzu podczas i po konsumpcji

Jak radzić sobie w sytuacji, kiedy mamy kontakt z osobami toksycznymi, czyli 10 przykładowych metod radzenia sobie z osobami toksycznymi. Psychologia.

Stres w miejscu pracy m.in. w gastronomii, ich przyczyna oraz jak pracownik powinien radzić sobie z nim? Stres w pracy z punktu widzenia psychologii pracy oraz psychologii w zarządzaniu. Psychologia.