Przejdź do głównej zawartości

Przepis kulinarny na kotlety z brokułów i z serem mozzarella

Chciałbym przedstawić kolejny przepis kulinarny na kotlety w wersji wegetariańskiej, które przygotowuje się na bazie wcześniej ugotowanych brokułów. Na moim blogu już wcześniej pojawił się wpis kulinarny, w którym podałem Państwu przepis na kotlety z brokułów i żółtym serem. [1] Takie kotleciki można przygotować na wiele różnych sposobów, dlatego też chciałbym Państwu pokazać drugi sposób przyrządzenia takich kotletów, gdzie zamiast żółtego sera, dodajemy sera mozzarella. To świetny ser, który idealnie pasuje do różnych kotletów w wersji wegetariańskiej. To wspaniały dodatek do naszego dania zasadniczego, który zastępuje kotlety mięsne. Takowe kotleciki można serwować np. z dodatkiem ugotowanej kaszy gryczanej lub z ziemniakami. Nie tylko smaczne, ale i pożywne danie, które nie tylko możemy serwować na obiad w domu, ale również oferować konsumentom w zakładach żywienia zbiorowego. 

Przypisy:

[1] Przepis kulinarny na kotlety z brokułów i żółtym serem

Komentarze

  1. Nie ukrywam, że lubię dania wegetariańskie, choć wegetarianką nie jestem. Nie zmienia to faktu, że mięso nie jest dla mnie koniecznością, a takie przepisy fajnie gdzieś przepleść w swoim tygodniowym jadłospisie :)
    Kotleciki wyglądają pysznie :) Jestem bardzo ciekawa ich smaku. Na pewno wykorzystam przepis! Ale nie wiem jeszcze czy w wersji z mozzarellą czy z serem ;)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Z pewnością wypróbuję ten przepis. Mam w swojej rodzinie osobę, która jest wegetarianką i często korzystam z Twoich przepisów, jeśli mam mieć ją na obiedzie.
    To jest kolejna potrawa, którą na pewno zrobię następnym razem.
    Tak że dziękuję Ci bardzo za te doskonałe przepisy, z których mogę skorzystać.
    Pozdrowienia serdeczne zostawiam dla Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Cię cieplutko 🖐😉
      Jest mi niezmiernie miło, że korzystasz z wielu moich przepisów kulinarnych na dania wegetariańskie. Z tego powodu nie tylko jestem uradowany, ale również jestem Ci wdzięczny za to 🤗😊🙏
      I również przesyłam Tobie najwspanialsze pozdrowienia 🤗🤗😘💖

      Usuń
  3. Bardzo jestem ciekawa tego smaku :) i w dodatku z brokułów, to może i junior się skusi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna propozycja na bezmięsne kotlety :) podoba mi się połączenie sera i brokuła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oh das Rezept werde ich ausprobieren. Es wächst zurzeit so viel Brokkoli in meinem Garten :)
    Liebe Grüße und einen tollen Wochenstart
    Christine

    OdpowiedzUsuń
  6. I love vegetarian foods. Thanks for the recipe!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny przepis! Dziękuję, wykorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mniam! Lekkie i pyszne. Jeszcze takich nie robiłam, muszę w najbliższym czasie się pokusić o ich przygotowanie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię dania wegetariańskie, dlatego chętnie wypróbuję Twój przepis!
    Pozdrawiam cieplutko ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Brzmi pysznie! Uwielbiam wegetariańskie kotlety, a dodanie mozzarelli do brokułowych brzmi jak świetny pomysł. Ciekawe, jak zmienia smak i konsystencję dania. Z kaszą gryczaną czy ziemniakami – mniam! Na pewno wypróbuję ten przepis. Dzięki za inspirację!

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie połączenia <3 pycha!

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam Was wszystkich tutaj obecnie 🖐😊
    Wasze komentarze sprawiają mi dużo przyjemności i satysfakcji, kiedy je czytam. Cieszę się niezmiernie z tego, że mogłem Was zainspirować tym przepisem kulinarnym 🤗
    Pozdrawiam Was cieplutko 🥰💖

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Polecane inne wpisy do przeczytania:

Sposoby układania sztućców na talerzu podczas i po konsumpcji

Jak radzić sobie w sytuacji, kiedy mamy kontakt z osobami toksycznymi, czyli 10 przykładowych metod radzenia sobie z osobami toksycznymi. Psychologia.

Action For Happiness, czyli w jaki sposób zadbać o swój dobrostan psychiczny i poczucie szczęścia. Psychologia.