Przejdź do głównej zawartości

Przepis kulinarny na racuchy na maślance z jabłkami

Maślanka jako produkt mleczny fermentowany ma duże zastosowanie w kulinariach. Świetnie pasuje do przygotowania pysznych bezdrożdżowych racuchów z owocami, które świetnie pasują nie tylko na śniadanie w wersji na słodko lub na podwieczorek w formie deseru. Można do takich racuchów użyć zwykłej maślanki lub też smakowej. Maślanka smakowa doda jeszcze wspaniałego smaku naszym racuchom. Prócz maślanki, głównym składnikiem naszych racuchów na maślance są owoce. Mogą to być dowolne owoce, szczególnie te sezonowe. Niniejszy podany przepis będzie na racuchy na maślance z jabłkami. Takie racuchy można serwować z różnymi dodatkami, jak np. z jogurtem skyr waniliowym, z dżemem, z cukrem pudrem, czy też np. z owocami, szczególnie tymi sezonowymi. Takie racuchy nie tylko możemy serwować w domu na śniadanie w wersji na słodko, czy też na podwieczorek w formie deseru, ale również w różnych zakładach gastronomicznych. Także można znaleźć inną wersję przepisu na bezdrożdżowe racuchy z jabłkami, a także przepis kulinarny na wspaniałe placuszki na bazie jogurtu pitnego. [1, 2]

Przypisy:

[1] Przepis kulinarny na racuchy z jabłkami (wersja bez drożdży)

[2] Przepis kulinarny na placuszki na bazie jogurtu pitnego

Komentarze

  1. Mniam aż się głodna zrobiłam 🤤

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ to musi być pyszne.
    Uwielbiam wszystkie te dania, które tu proponujesz.
    I maślankę i racuchy... super propozycja.
    Pozdrawiam Cię cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam zamiłowanie do maślanki po babci. Ona też robiła takie placuszki na maślance. Nawet w zimie, bez owoców, były pyszne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nawet czasem w piekarniach spotykam chleby na maślance

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam :) dla mnie to niezapomniany smak dzieciństwa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć! Super przepis na racuchy, już mi cieknie ślinka. Bezdrożdżowe racuchy na maślance z owocami to strzał w dziesiątkę – proste, szybkie i pyszne! Zwłaszcza te z jabłkami, to klasyka. pudrem, każdy znajdzie coś dla siebie. Dzięki za inspirację, na pewno wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pychotka, ostatnio dużo pojawiało się na moim talerzu. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dawno nie jadłam racuchów, trzeba kiedyś zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O, racuchy na maślance z jabłkami brzmią świetnie! To doskonały pomysł na coś słodkiego i sycącego, co pasuje na każdą porę dnia. Narobiłeś mi smaka z samego rana i chyba zaraz je zrobie :) Na maślance i sodzie robie norweskie placuszki też są pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam Was Cieplutko 🖐😊
    Dziękuję za Waszą obecność na moim blogu. Miło mi było poznać Wasze komentarze pod niniejszym blogu 👍😉 Jeśli już mieliście okazję je wypróbować, miło mi będzie, jak podzieliście się ze mną Waszą opinią na temat tych racuchów.
    Pozdrawiam Was od serducha 🤗❤

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Polecane inne wpisy do przeczytania:

Sposoby układania sztućców na talerzu podczas i po konsumpcji

Jak radzić sobie w sytuacji, kiedy mamy kontakt z osobami toksycznymi, czyli 10 przykładowych metod radzenia sobie z osobami toksycznymi. Psychologia.

Action For Happiness, czyli w jaki sposób zadbać o swój dobrostan psychiczny i poczucie szczęścia. Psychologia.