Przejdź do głównej zawartości

Potrawy i desery kuchni austriackiej – Tafelspitz, Erdäpfelsuppe, Semmelknödel, Käsespätzle i Sachertorte. Kuchnia austriacka (Österreichische Küche)

Jednym z dość popularnych dań kuchni austriackiej jest Kaiserschmarren (także Kaiserschmarrn), czyli omlet cesarki, którego mieliście Państwo okazje dowiedzieć się o tej słodkiej potrawie kuchni austriackiej we wpisie, którego opublikowałem na moim blogu, gdzie podałem także przepis kulinarny na wykonanie Kaiserschmarren. Ponieważ kuchnia austriacka jest także moim zainteresowaniem zawodowym z racji mojego wykształcenia gastronomicznego, jeśli chodzi o kulinaria, dlatego też ten wpis chciałem poświęcić tematyce związanej z kuchnią austriacką, gdzie będziecie mieli okazję zapoznać się z kilkoma dość interesującymi potrawami oraz deserem kuchni austriackiej. W tym wpisie dowiecie się o takich potrawach jak Tafelspitz, Erdäpfelsuppe, Semmelknödel i Käsespätzle oraz o deserze kuchni austriackiej, czyli Sachertorte. 



Linki:

[1] Przepis kulinarny na Kaiserschmarren (omlet cesarski)

Komentarze

  1. Tafelspitz gotowała moja mama, podawała z sosem chrzanowym. A danie to przywiozła moja babcia z Niemiec, gdzie podczas wojny została wywieziona na przymusowe roboty i pracowała w gospodarstwie, gdzie m.in była pomocą w kuchni. Uwielbiałam tą wołowinę 😋

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Polecane inne wpisy do przeczytania:

Sposoby układania sztućców na talerzu podczas i po konsumpcji

Jak radzić sobie w sytuacji, kiedy mamy kontakt z osobami toksycznymi, czyli 10 przykładowych metod radzenia sobie z osobami toksycznymi. Psychologia.

Stres w miejscu pracy m.in. w gastronomii, ich przyczyna oraz jak pracownik powinien radzić sobie z nim? Stres w pracy z punktu widzenia psychologii pracy oraz psychologii w zarządzaniu. Psychologia.