Przejdź do głównej zawartości

Przepis kulinarny na babkę na oleju z mąki pełnoziarnistej

Najczęściej podczas przyrządzania różnych ciast używa się mąki pszennej. Do wypieków cukierniczych świetnie nadaje się także mąka pełnoziarnista, która pod względem wartości odżywczej zawiera dużo różnych składników pokarmowych, szczególnie węglowodanów, błonnika pokarmowego, różnych witamin z grupy B oraz składników mineralnych. Do wypieków cukierniczych świetnie nadaje się także olej rzepakowy, dlatego też chciałem Państwu zaprezentować kolejny przepis na pyszną i szybką do przyrządzenia babkę na oleju na bazie mąki pełnoziarnistej. Choć już kiedyś publikowałem na mojej stronie (blogu) podobny przepis na taką babkę na oleju, to chciałem Wam pokazać, że także warto używać mąki pełnoziarnistej do przyrządzania różnych wypieków cukierniczych, która właśnie nadaje się świetnie do tego. Ciasto na bazie mąki pełnoziarnistej będzie ciemniejsze niż przy użyciu mąki pszennej, ale za to ciasto smakuje wybornie. Taka babka to wspaniała propozycja do zaserwowania na podwieczorek. 

Komentarze

  1. Witam serdecznie
    Babka wygląda super :) Przyznam, że to bardzo ciekawy przepis. Dawno nic nie piekłam, a ten wypiek wygląda tak apetycznie że aż mam ochotę go zrobić :) Dziękuję za inspirację!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Trafilam przypadkiem na Twojego bloga, ale chetnie zostane z Toba na dluzej :) Kiedy jeszcze mieszkalam w Polsce chodzilam do technikum i uczylam sie na profilu "technik zywienia i uslug gastronomicznych". Niestety nie skonczylam szkoly, ale teoria zawsze mnie interesowala, diety itp. Kuchnia to juz mniej moja bajka, chociaz sentyment zostal i nadal w domu eksperymentuje :)
    Obserwuje i czekam na kolejne wpisy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za przepis. Chętnie wykorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny przepis na prostą i smaczną babkę :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Taką babkę bardzo często piekła moja mama :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Polecane inne wpisy do przeczytania:

Sposoby układania sztućców na talerzu podczas i po konsumpcji

Jak radzić sobie w sytuacji, kiedy mamy kontakt z osobami toksycznymi, czyli 10 przykładowych metod radzenia sobie z osobami toksycznymi. Psychologia.

Stres w miejscu pracy m.in. w gastronomii, ich przyczyna oraz jak pracownik powinien radzić sobie z nim? Stres w pracy z punktu widzenia psychologii pracy oraz psychologii w zarządzaniu. Psychologia.