Przejdź do głównej zawartości

Co to są za potrawy kuchni szwajcarskiej tj. Berner Platte, Carac, Zürcher Geschnetzeltes, Raclette i Rösti? Kuchnia Szwajcarska (Schweizer Küche)

Ostatnio opublikowałem wpisy na mojej stronie na temat deserów kuchni holenderskiej i niemieckiej, dlatego też postanowiłem dla Was opublikować kolejny wpis, ale tym razem o kilku dość interesujących potrawach kuchni szwajcarskiej, która także jest obszarem moich zainteresowań zawodowych. W niniejszym wpisie dowiecie się, co to za szwajcarskie potrawy tj. Berner Platte, Carac, Zürcher Geschnetzeltes, Raclette i Rösti. Na temat kuchni szwajcarskiej także opublikuję osobny wpis na mojej stronie, gdzie dowiecie się o wielu ciekawych produktach, potrawach, wyrobach cukierniczych i napojach szwajcarskich. 

Komentarze

  1. Zaciekawił mnie carac. W Szwajcarii byłam tylko raz i to przejazdem. Niestety takich specjałów nie miałam okazję wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kuchnia szwajcarska to dla mnie zupełnie nieznany ląd - może nam podrzucisz jakieś przepisy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Cię serdecznie.

      Dziękuję serdecznie za Twój komentarz. Zauważyłem, że jesteś zainteresowana przepisami na potrawy krajów niemieckojęzycznych, dlatego też dziękuję serdecznie za Twoje sugestie. W przyszłości z pewnością pojawią się jakieś przepisy kulinarne na potrawy kuchni szwajcarskiej.

      Pozdrawiam Cię serdecznie i życzę Tobie miłego dnia 🙂🤚
      Patryk

      Usuń
  3. W Szwajcarii mnie jeszcze nie było, więc i kuchni szwajcarskiej nie miałam okazji poznać. Może kiedyś... :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Polecane inne wpisy do przeczytania:

Zawartość węglowodanów i błonnika pokarmowego w przykładowych produktach żywnościowych. Żywność i żywienie człowieka.

Psychologia emocji, czyli cztery fazy procesu emocjonalnego. Psychologia.

Zawartość białka i tłuszczy w przykładowych produktach żywnościowych. Żywność i żywienie człowieka.