Przejdź do głównej zawartości

Przepis kulinarny na pierogi ruskie

Podaję kolejny przepis na wyśmienite pierogi ruskie. Jest to bardzo znana potrawa w kuchni polskiej. Niesłusznie te pierogi są kojarzone z kuchnią rosyjską, gdyż pierogi ruskie nie są znane w kuchni rosyjskiej, choć nazwa tej potrawy może nam coś sugerować. O aspekcie historycznym pochodzenia tej potrawy była już mowa na mojej stronie, gdzie we wpisie krótko wyjaśniłem pochodzenie pierogów ruskich. Wpis ten znajdziecie na mojej stronie w zakładce w kategorii historia kulinariów. W zakładach gastronomicznych najczęściej serwuje się je z podsmażoną cebulką, ze skwarkami, ale również ze śmietaną. Jeżeli serwujemy pierogi ruskie, to często pojawia się także dodatek warzywny do tego dania zasadniczego, czyli porcja surówki lub sałatki warzywnej. Jeżeli ktoś nie miał okazji robić pierogów, to zachęcam gorąco do wypróbowania tego przepisu i innych przepisów na inne rodzaje pierogów, jakie opublikowałem na mojej stronie.

Komentarze

  1. Ruskie to moje ulubione pierogi :) Twoje wyglądają bardzo apetycznie :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierogi ruskie to moje ulubione pierogi na słono! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam pierogi ruskie robiłam kilka dni temu, u mnie lubią jeść z cebulką ja jednak skwarki. W moim rejonie pierogi zmieniły nazwę na pierogi z serem i ziemniakami lub ukraińskie. Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię ruskie pierogi, ale z miętą :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Polecane inne wpisy do przeczytania:

Sposoby układania sztućców na talerzu podczas i po konsumpcji

Jak radzić sobie w sytuacji, kiedy mamy kontakt z osobami toksycznymi, czyli 10 przykładowych metod radzenia sobie z osobami toksycznymi. Psychologia.

Antyspołeczne zaburzenie osobowości (osobowość dyssocjalna). Psychologia.