Przejdź do głównej zawartości

Serwowanie kawy w zakładach gastronomicznych. W jaki sposób serwuje się kawę w zakładach gastronomicznych? Sposoby parzenia kawy z punktu widzenia technologii gastronomicznej.

Jedną z najczęstszych serwowanych napoi w zakładach gastronomical jest kawa. Jest zresztą pita prawie w wielu krajach m.in. we Francji, w USA, we Włoszech, w Niemczech, w Armenii, w Turcji i innych krajach na Bliskim Wschodzie. Nawet jest wzmianka na temat kawy w książce pt. ,,Pan Tadeusz” Adama Mickiewicza. Samych metod parzenia kawy jest wiele, dlatego też ten wpis będzie poświęcony tematyce związanej z serwowaniem kaw w różnych obiektach gastronomicznych (zakładach gastronomicznych), szczególnie w kawiarniach, w restauracjach, czy też w hotelach. W tym wpisie szczególnie dowiesz się, w jaki sposób serwuje się kawę w zakładach gastronomicznych, w jaki sposób przyrządza się różne kawę z punktu widzenia technologii gastronomiczne oraz jakie są rodzaje kaw. 
Na temat kawy będzie jeszcze mowa na moim blogu, gdzie omówimy sobie bardziej szczegółowo nt. kawy z punktu widzenia towaroznawstwa żywności oraz z punktu widzenia żywieniowego. Na temat kawy zbożowej, sposobu przyrządzenia i właściwości odżywczej kawy zbożowej poświęciłem osobny wpis, który znajduje się na mojej stronie [1].




Przypisy:

Komentarze

  1. Jako, że ja bez kawy żyć nie mogę ten wpis to miód na moje serce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Cię serdecznie. Jest mi ogromnie miło, że ten wpis przypadł Ci do gustu i bardzo spodobała Ci się tematyka związana z kawą i technikami serwowania oraz parzenia kawy. Mam jeszcze ogromną chęć podzielić się wiedzą nt. ogólnej wiedzy dot. kawy z towaroznawczego punktu widzenia.
      Jeszcze raz chciałem Tobie podziękować za Twój komentarz, który wpiera mnie do dalszego prowadzenia tej strony 😊👍

      Pozdrawiam Cię serdecznie i życzę Tobie miłego i pozytywnego dnia 🤗😘
      Patryk

      Usuń

Prześlij komentarz

Polecane inne wpisy do przeczytania:

Zawartość węglowodanów i błonnika pokarmowego w przykładowych produktach żywnościowych. Żywność i żywienie człowieka.

Psychologia emocji, czyli cztery fazy procesu emocjonalnego. Psychologia.

Zawartość białka i tłuszczy w przykładowych produktach żywnościowych. Żywność i żywienie człowieka.