Przejdź do głównej zawartości

Jajka. Dlaczego warto włączyć ten produkt spożywczy do naszej diety? Jajka a wpływ na poziom cholesterolu.

Druga część mojego wpisu na temat jajek będzie dotyczyć spożywania jajek a wpływ na podwyższenie cholesterolu. Ciągle możemy usłyszeć, że spożywanie jajek na wpływ bardzo duży na podwyższenie cholesterolu, szczególnie LDL oraz przyczynienia się do chorób sercowo-naczyniowych. To twierdzenie nie ma potwierdzenia obecnie w nauce o żywieniu człowieka, dlatego też wyjaśniłem w poniższej grafice, co jest przyczyną podwyższenia cholesterolu, szczególnie LDL oraz pojawienia się chorób sercowo-naczyniowych. W nawiasie podałem źródła, które potwierdzają, iż obecne badania nie potwierdzają tej wyżej podanej teorii, a także są rekomendacją do przeczytania, aby bardziej dowiedzieć się szerzej na ten temat. Także napisałem w grafice, dlaczego warto włączyć ten produkt spożywczy do naszej diety. O wartości odżywczej jajek możecie przeczytać wpis na mojej stronie, który pojawił się dnia 13.04.2022 r. [1]

Mam nadzieję, że ten wpis rozwiał wasze wątpliwości co do jajek i wpływu na cholesterol.


Przypisy:

Komentarze

  1. I to są informacje, które bardzo mnie cieszą, bo uwielbiam jajka :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Polecane inne wpisy do przeczytania:

Sposoby układania sztućców na talerzu podczas i po konsumpcji

Jak radzić sobie w sytuacji, kiedy mamy kontakt z osobami toksycznymi, czyli 10 przykładowych metod radzenia sobie z osobami toksycznymi. Psychologia.

Stres w miejscu pracy m.in. w gastronomii, ich przyczyna oraz jak pracownik powinien radzić sobie z nim? Stres w pracy z punktu widzenia psychologii pracy oraz psychologii w zarządzaniu. Psychologia.