Przejdź do głównej zawartości

Przepis kulinarny na pierogi z kaszą gryczaną

Chciałem Państwu zaprezentować kolejny przepis na pyszne pierogi z kaszą gryczaną. Jest to fantastyczna, a zarazem przepyszna wersja pierogów w wersji wegetariańskiej, gdzie głównym farszem tych pierogów jest kasza gryczana. Jeśli ktoś chce, to także może dodać do farszu z kaszy gryczanej pokruszony twaróg. Taka wersja pierogów także jest przepyszna. 

Takie pierogi nie tylko możemy zaserwować sobie na obiad, ale również konsumentom w zakładach żywienia zbiorowego. 

Przepis na pierogi z kaszą gryczaną znajduje się w poniższej grafice.

Komentarze

  1. Świetny przepis, ja jestem wielką fanką różnego rodzaju pierogów :) Nie przypominam sobie, żebym jadła kiedyś takie z kaszą gryczaną, koniecznie muszę spróbować. Ja polecam pierogi z bobem, moje ulubione :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz, jak i za Twoją propozycję na pierogi z bobem. Takiej wersji pierogów jeszcze nie jadłem. Z wielką chęcią kiedyś spróbuję takich pierogów.
      Pozdrawiam serdecznie i życzę Tobie miłego dnia,
      Patryk

      Usuń
  2. Oh ja to wygląda przepysznie! Uwielbiam pierogi i uwielbiam kaszę gryczaną. Chociaż takiego połączenia smakowego jeszcze nie próbowałam, to wygląda to naprawdę intrygująco!
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na nowy post!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny przepis :) lubię pierogi, a takie z kaszą to jedne z moich ulubionych :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Polecane inne wpisy do przeczytania:

Zawartość węglowodanów i błonnika pokarmowego w przykładowych produktach żywnościowych. Żywność i żywienie człowieka.

Psychologia emocji, czyli cztery fazy procesu emocjonalnego. Psychologia.

Zawartość białka i tłuszczy w przykładowych produktach żywnościowych. Żywność i żywienie człowieka.