Przejdź do głównej zawartości

Przepis kulinarny na Balik Köftesi (Turkish fish ball) - potrawa kuchni tureckiej

Kuchnia turecka słynie z wielu dość ciekawych, a zarazem dość interesujących dań. Miałem przyjemność pracować przez jakiś czas w restauracji z kolegą, który pochodzi z Turcji, który podzielił się ze mną przepisami na różne dania kuchnia tureckiej. Jedną z nich jest dość proste, a zarazem popularne danie w kuchni tureckiej, czyli Turkish fish ball. Po turecku nazywa się te danie Balik Köftesi. Są to kulki w kształcie okrągłych kotlecików zrobionych z masy ze zmielonej ryby. Jest wielu różnych przepisów na te danie, szczególnie na anglojęzycznych, czy tureckich stronach internetowych o tematyce związanej z kulinariami. Na mojej stronie mam zamiar podzielić się z Wami różnymi przepisami na dania tureckie, a jedno z nich to właśnie  Balik Köftesi. Jest to pierwszy przepis, jaki opublikowałem na mojej stronie, jeśli chodzi o przepis kulinarny na danie kuchni tureckiej. 

Komentarze

Prześlij komentarz

Polecane inne wpisy do przeczytania:

Sposoby układania sztućców na talerzu podczas i po konsumpcji

Jak radzić sobie w sytuacji, kiedy mamy kontakt z osobami toksycznymi, czyli 10 przykładowych metod radzenia sobie z osobami toksycznymi. Psychologia.

Antyspołeczne zaburzenie osobowości (osobowość dyssocjalna). Psychologia.