Przejdź do głównej zawartości

Ciekawostki historyczne związane z żywnością i kulinariami

Historia (historia gastronomii, historia żywności i sztuki kulinarnej) jest także dziedziną, która zajmuje się dawnym stylem odżywiania się ludzi, dawnym sposobem gotowania, czy też historią gastronomii. Na mojej stronie także już wcześniej pojawiały się wpisy o tej tematyce, dlatego też dzisiejszy wpis również będzie dotyczyć historii, a dokładnie ciekawostek historycznych związanych z żywnością i kulinariami. Będzie wiele takich podobnych jeszcze wpisów, a ponadto również wpisy z dziedziny historii żywności oraz żywienia, a także historia sztuki kulinarnej w różnych epokach historycznych.

Komentarze

  1. Bardzo ciekawy wpis. Podoba mi się u Ciebie Patryk, będę częściej zaglądała :) Udanego sylwestra

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Cię Kasiu serdecznie 🖐😉
      Dziękuję Ci za poświęcenie swojego czasu na odwiedzenie mojego bloga, za przeczytanie moich wpisów oraz za chęć podzielenia się swoimi komentarzami ze mną pod postami. Bardzo cieszy mnie to, że tematyka mojego bloga spodobała Ci się oraz dziękuję Ci również za bardzo miłe słowa, z czego jestem niezwykle wdzięczny. Zapraszam Cię również do ponownych odwiedzin. Miło mi było Ciebie zagościć tutaj na moim blogu 🤗
      Również życzę Ci szczęśliwego, wspaniałego i pozytywnego Nowego Roku. Niech będzie to rok pełna nowych wyzwań i celów życiowych oraz wielu wspaniałych chwil i pozytywnych emocji 🥰
      Pozdrawiam Cię serdecznie i od serca 😘🥰💕

      Usuń
  2. Aż wyszukałam czym jest ten arkas i mam chęć spróbować jak smakuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Cię cieplutko 🖐😉
      Bardzo cieszę się z tego, że deser ten Cię bardzo zainteresował i masz chęć go wypróbować. Miło będzie, jak podzielisz się tym, jak Ci wyszedł i jak Ci smakował ten deser.
      Pozdrawiam Cię cieplutko, serdecznie i od serducha
      😘🥰💕

      Usuń

Prześlij komentarz

Polecane inne wpisy do przeczytania:

Sposoby układania sztućców na talerzu podczas i po konsumpcji

Jak radzić sobie w sytuacji, kiedy mamy kontakt z osobami toksycznymi, czyli 10 przykładowych metod radzenia sobie z osobami toksycznymi. Psychologia.

Stres w miejscu pracy m.in. w gastronomii, ich przyczyna oraz jak pracownik powinien radzić sobie z nim? Stres w pracy z punktu widzenia psychologii pracy oraz psychologii w zarządzaniu. Psychologia.